Opis projektu
Projekt dotyczy organizacji imprezy plenerowej o charakterze rekreacyjno-kuturalno-integracyjnym dla mieszkańców Powiatu Pruszkowskiego zainteresowanych muzyką country i folklorem tzw. Dzikiego Zachodu. Organizacja imprezy na pograniczu dwóch miejscowości - Malich i Reguł, z sąsiadujących z sobą gmin - Pruszkowa i Michałowic, ma nie tylko znaczenie symboliczne i adekwatne do charakteru muzyki country, ale również w bardzo dobry sposób służy integracji międzygminnej mieszkańców obu gmin.
Projekt ma również na celu popularyzację w Powiecie Pruszkowskim i na całym zachodnim Mazowszu, niezwykle ciekawego kierunku muzyczno-folklorystycznego, jakim jest muzyka country. Piknik ten będzie również nawiązaniem do wieloletniej tradycji Mazowieckich Pikników Country organizowanych tradycyjnie swego czasu na terenie klubu jeździeckiego w podpruszkowskich Kaniach, a wskrzeszonej kilka lat temu przez mieszkańców pruszkowskich Malich organizacją w kolejnych latach Pikników Country Malichy, z udziałem m.in. takich sław muzyki country, jak Michael Lonstar, czy zespół Gang Marcela. Duża popularność tych pikników, nie tylko wśród lokalnych mieszkańców, ale również wśród wielbicieli muzyki country z innych miejscowości skłania nas do rozszerzenia formuły organizacyjnej jako imprezy międzygminnej z uzyskanym patronatem organizacyjnym i promocyjnym władz obu zainteresowanych gmin.
Piknik Country Malichy-Reguły będzie miał charakter plenerowego koncertu muzyki country z towarzyszącymi mu atrakcjami dodatkowymi w postaci m.in. przejażdżek dla dzieci na kucykach, pokazów folkloru indian (wioska indiańska) i pokazów z tzw. Dzikiego Zachodu, a także wielu innych atrakcji integrujących uczestniczących mieszkańców i lokalne społeczności.
Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcęLp. | Część składowa | Łączny koszt |
---|
1 | artyści wraz z kosztami pochodnymi (garderoba, hospitality) | 12 000 zł |
2 | koszty ZAIKS | 1 200 zł |
3 | wioska indiańska wraz z programem animacji, pokazów | 7 500 zł |
4 | przejazdy kucykami | 2 000 zł |
5 | scena wraz zapleczem technicznym (nagłośnienie, itp.) | 15 000 zł |
6 | zabezpieczenie medyczne, zabezpiecenie sanitarne (toalety) | 2 100 zł |
7 | promocja i pozostałe koszty | 5 200 zł |
8 | rezerwa - w szczególności koszty wykazane przez urząd choć dotychczas niewymagane i w opinii projektodawcy zbędne (wynajem barierek, ochrony, prowadzącego, osobnej garderoby, krzeseł i inne) | 4 000 zł |
Łącznie: 49 000 zł |